Maak kennis met onze specialisten

In ons team van bijna 30 professionals (m/v) combineren we Rotterdamse no-nonsense met een vleugje Haagse bluf. Zet je ons in voor media-ordering? Of wil je een online mediastrategie? Landelijk rondje folderverspreiding? Een uitgetimmerd radiovoorstel? Leg je kaarten maar op tafel, dan doen wij dat ook. Geen complexe processen, geen lange lijnen, geen overbodige overhead: we gaan terug naar de essentie van het vak. Al deze kanjers leveren. Altijd.

Alice den OudenOffice manager

Een kop koffie bestaat uit twee eenvoudige bestanddelen: gemalen koffiebonen en ontzettend heet water. Alice weet deze twee delen heel goed met elkaar te mengen tot een overheerlijk bakje troost, geluk of wakker-word-medicijn. Maar als officemanager is haar functie veel breder. Zij is de onmisbare kracht achter de schermen die zorgt dat alles bij Zuiver Media op rolletjes verloopt. No matter what: Alice takes care.

Lees verder >

Cora BosRelatiemanager

Cora is een veelzijdig mediaspecialist. Creatief en inventief. Animerend en stimulerend. Bovenal waarderen we Cora zo omdat zij een waardevol teamspeler is. Boordevol passie en perfectie voor al jouw mediavraagstukken.

Lees verder >

Dennis KoppendraijerTeamlead finance

Dennis is het toonbeeld van een onmisbare kracht achter de schermen. Hij stuurt, manoeuvreert en rapporteert. Weet precies wat er speelt in ons bedrijf. Hij heeft zowel oog voor de cijfers als de commerciële belangen. Van dat soort zijn er niet veel. Maar Dennis is er zo een.

 

Lees verder >

Duco van WaardenbergTeamlead mediaplanning

Deze oer-Rotterdammer overleefde een functie als RTV-planner bij Amsterdamse bureaus en rolde daarna het bruisende Zuiver Media in. Maakte indruk bij onder andere SVBMedia en Carat. Gezien de hoeveelheid televisieklanten van Zuiver Media is zijn kennis van GRPs, effectief bereik, OTS, nettobereik en conversie-inkoop retehandig.

Lees verder >

Edwin WerkmanEigenaar

Hij vormt als founding father hét gezicht van Zuiver Media. Is een helder analyticus en een scherpzinnig mens. Kent de wereld van de media op zijn duimpje. Hij weet welke wegen leiden tot het beste resultaat en tevreden klanten. Werkt al meer dan 15 jaar in de mediabranche. Met zijn roots in Rotterdam heeft hij daar dan ook een groot mediabureau van binnen gezien. Uiteindelijk richting Den Haag getrokken maar nog wel wonend onder de rook van Rotterdam. In 2009 is Edwin begonnen met Zuiver Media: omdat het anders moest en anders kon.

Lees verder >

Ferdinand CatsMedewerker backoffice

Sommige klanten denken dat onze Ferdinand onderdeel is van hun organisatie: zó betrokken is hij bij alle campagnes die hij vol energie voor hen begeleidt. Diezelfde energie brengt hij dan ook steevast over op prospects en klanten. Want kan niet bestaat niet voor hem. Alleen denken in kansen maakt hem gelukkig. Dat leidt vaak tot onverwachte, prikkelende en onconventionele oplossingen. Want hij ziet maar één manier om de concurrentie voor te blijven: boven het maaiveld uitsteken.

Lees verder >

GijsHoofd beveiliging

Als de papagaai op de schouder van een piraat is Gijs de mascotte van Zuiver Media. Gijs is voorzien van een prima humeur en past er uitstekend bij. Hij begroet snuffelend iedere nieuwe bezoeker, waarna hij als hoofd beveiliging ons kantoor bewaakt als een fort.

Lees verder >

Iris PronkCampagnemanager

Deze energieke Rijswijkse danst door het leven. Onder de rook van Den Haag liep Iris als studente aan de Haagse Hogeschool stage bij Bol.com en koos later voor de een topjob aan bureauzijde bij Zuiver Media. Daar wordt zij een echte mediapro. De liefde voor het mediavak bracht haar naar Labs55, de creatieve hotspot midden in Den Haag, waar ze als online consultant de social mediacampagnes coördineert en zo nu en dan ook schittert bij mediaplanning.

Lees verder >

Isabelle BijMediaplanner

Waar het media-inhoudelijke traject ophoudt, begint de uitdaging voor Isabelle. Als AV-planner laat zij merken op radio en televisie tot de verbeelding spreken door er cijfermatige onderbouwing aan toe te voegen, in nauwe interactie met onze klant. Isabelle is een meester(es) in het verder verfijnen en doorvertalen van doelstellingen naar een RTV-campagne. Isabelle is vandaag alweer beter dan gisteren, want haar nieuwsgierigheid kent geen grenzen.

Lees verder >

Karen TonRelatiemanager

Administratief en financieel staat zij haar mannetje. Een haaibaai en de goedheid zelve in één persoon. Zij kan dat. Met de nodige humor. Jarenlang het directe aanspreekpunt voor veel klanten geweest en nu met volledige overgaaf druk met Zuiver Veilingen. Uit bescheidenheid? Nee hoor, daar loopt ze al te lang voor mee. 

Lees verder >

Karin CluistraMediaplanner online

Karin is medio 2015 fulltime in dienst getreden bij Zuiver Media, nadat zij succesvol haar masterstudie wist te voltooien. Is begonnen “onder de vleugels” van Patty op de afdeling ordering en heeft daar de kneepjes van het vak geleerd. Inmiddels heeft Karin de overstap gemaakt naar Zuiver Digitaal waar zij zich vol enthousiasme stort op de wonderen die de digitale wereld te bieden heeft. Bovenal onze CHO: Chief Happiness Officer. Zeg ’s eerlijk: ziet Karin er niet gelukkig uit?

Lees verder >

Kimberley van den BergMedewerker finance

Kimberley weet als geen ander “de handen uit de mouwen te steken”. Om een stapje extra te doen. Nou, dat doet ze ook bij Zuiver Media. Samen met Dennis is zij het financiële geweten van ons mediabureau.

Lees verder >

Marco RijnaardTeamlead backoffice

Streven naar perfectie is voor Marco een eerste levensbehoefte. Daar zijn we bij Zuiver Media erg blij mee en onze adverteerders ook. Want hij doet steevast meer dan er van hem wordt verwacht. Zoals actief meedenken in het proces, voortdurend kijken hoe het werk nog beter kan worden en telkens weer betrokken zijn bij de klant en zijn specifieke wensen. Om uiteindelijk het beste resultaat te kunnen realiseren. Daarbij zet Marco al zijn vaardigheden in.

Lees verder >

Mariska de BoerMediaplanner online

‘Kleurt zelden buiten de lijntjes’.  Zeg maar een beetje het ‘geweten’ van Zuiver Digitaal. Mediaplanner op hoog niveau, maar met de voeten op de (werk)vloer. Bescheidenheid en perfectionisme gaan samen. Een echt dansend mensen-mens en vraagbaak.

Lees verder >

Marjan den HartogMediaplanner online

Nieuwe ideeën en inzichten bepalen vaak het succes van een mediaplan. Vraag dat maar aan Marjan. Nieuwsgierig als ze is, zoekt ze graag naar alles wat media zo spannend, onderscheidend en relevant maakt. Sterker nog: ze is een kei in het ontdekken van unieke (online) mediaconcepten. Waar ze ook zijn, Marjan weet ze te vinden. Collega’s zien haar als een energieke, accurate, stressbestendige en flexibele aanpakker die perfect kan plannen. Marjan kan dat, want inspireren is een vak én een gave.

Lees verder >

Nanda de SmitTeamlead online

Met haar nagels strak in de lak zie je onze Nanda niet snel over het hoofd. Vanuit Zeeland deze kant op gekomen voor een studie communicatie en nooit meer weggegaan uit Rotterdam. De juiste mentaliteit dus.  Werkte hiervoor als online mediaspecialist bij een ander bureau en gaat met onvervalst enthousiasme Zuiver Digitaal verder op de digitale kaart zetten.

Lees verder >

Nadine Dommisse-Van LaarMediaplanner online

Deze doorgewinterde Voorburgse bekleedt bij ons de functie van online mediaplanner. Recht door zee, razendsnel, precies en een tikkeltje ongeduldig weet de opgewekte control freak orde te scheppen in de soms chaotische mediawereld en het gehele proces van briefing tot realisatie in goede banen te leiden. Nadine is geboren in Den Haag en woont samen met haar man Guido en hun drie kinderen in Voorburg. Met haar gezin genieten van het leven staat bij Nadine voorop.

Lees verder >

Nick OlijerhoekMediaplanner

Voor Nick telt eigenlijk maar één ding: een perfecte AV-campagne. Op AV-gebied trekt hij alles uit de kast om dit te bereiken – voor zijn klanten én voor zichzelf. Daarbij zoekt hij net zolang naar de ideale oplossing totdat hij die heeft gevonden. En vinden doet Nick hem altijd, zoals je van een echte vakidioot mag verwachten! Wat Nick betreft moet iets niet zomaar goed zijn, maar onnavolgbaar goed. Voor minder gaat hij niet. Nick is in zijn element als hij kan meedenken met zijn klanten. Als hij de meest uiteenlopende AV-campagnes kan opzetten, bijsturen en uitleveren. Nick werkt snel en denkt pragmatisch, geholpen door zijn passie voor AV-planning en zijn aangeboren Haagse bluf. Plus zijn rijke ervaring vanuit ZenithOptimedia, waarmee grote merken hun voordeel al hebben gedaan.

Lees verder >

Nico SlooffMediaplanner

Drie jaar na de oprichting van Zuiver Media kwam hij de planningsvloer versterken. Hij is snel, analytisch, perfectionistisch maar praat als een kernfysicus. Kortom, uniek in z’n soort. Dat is mooi, want ook zijn werk is uniek. Origineel en bijzonder zorgvuldig is het altijd en niet voor niets is Nico door het Radio Advies Bureau uitgeroepen tot Dé Radiospecialist van 2018!

Lees verder >

Nicole DamenMedewerker backoffice

Heeft al de nodige vlieguren in de media achter de rug. Sinds 2000 werkzaam in de media bij o.a. MEC en NRC Media. Weet haar kennis en ervaring over te brengen op klanten en collega’s. Behalve op kantoor is Nicole te vinden in de sportschool.

Lees verder >

Patty de WinRelatiemanager

Voor een relatiemanager als Patty draait alles om de beste verbinding. Tussen de adverteerder en Zuiver Media bijvoorbeeld, waarbij Patty nieuwe contacten legt en onderhoudt. Opgeven komt in Patty’s vocabulaire niet voor en haar werkwijze is flexibel: doorpakken als het kan, geduldig werken naar een doel als het nodig is. Zowel reclamebureaus als adverteerders waarderen dat.

 

Lees verder >

Ramon DuijvestijnCampagnemanager

Als er iets is dat Ramon kenmerkt, is het wel de bevlogenheid waarmee hij zijn werk constant naar een hoger niveau tilt. Zijn feilloze interne en externe analyses zijn keer op keer imponerend, evenals de passie waarmee hij zijn projecten uitvoert en klanten helpt. Altijd met een glimlach. Met zijn kritische blik, analytische talent en oog voor detail is hij met recht een top campagnemanager.

Lees verder >

Sabrina CoomansCampagnemanager

Gemotiveerd, enthousiast en met een persoonlijke kijk op haar werk streeft Sabrina naar een eindproduct dat eruit springt. Bij Zuiver Media is zij als online trafficker designer helemaal op haar plek. En wij vinden niets zo fijn om met Sabrina te werken, die passie heeft voor dat wat ze doet en zich voor 100% inzet. Het is iedere dag weer een feestje om Sabrina te zien groeien in kennis en ervaring.

Lees verder >

Sander den OuterRelatiemanager

Sommige klanten denken dat Sander onderdeel is van hun organisatie: zó betrokken is hij bij de klanten van Zuiver Media. Diezelfde energie brengt hij dan ook steevast over op de klant, want “gaat niet” bestaat niet voor Sander. Het denken in kansen maakt hem gelukkig. Dat leidt vaak tot onverwachte en prikkelende oplossingen. Want hij ziet maar één manier om de concurrentie voor te blijven: boven het maaiveld uitsteken.

Lees verder >

Simon de BestPartner

Welke vragen Simon ook op zijn bordje krijgt: zodra hij ermee aan de slag gaat, zijn drie dingen zeker: het komt gegarandeerd voor elkaar, het is goed doordacht en het is er op tijd. Als relatieman pur sang is hij gewend om snel en efficiënt tot een oplossing te komen, die resultaat oplevert. Daarbij is hijzelf altijd de spin in het web: als aanspreekpunt én als regisseur die alle partijen en behoeften gedurende de mediacampagne op elkaar blijft afstemmen.

Lees verder >

Sjaak van den BentMediaplanner

Sjaak is een mediaplanner die elke dag vol enthousiasme bij Zuiver Media binnen komt rennen. Sjaak maakt bij Zuiver Media onderscheidende mediaplannen, die hij graag zal toelichten. De kanalen die zal worden ingezet, de timing die wordt gehanteerd, deadlines en de mediaprognoses. Sjaak levert altijd een uitgebreid en helder mediaplan op met een stevige onderbouwing van de gemaakte tactische keuzes. Met zijn verworven kennis bij ZenithOptimedia gaat Sjaak als een tijger door medialand.

Lees verder >

Vanessa PezarroMedewerker backoffice

Bij Zuiver Media denkt iederéén pragmatisch. Toch is Vanessa de winnares op dat punt. Voor ons is ze dé ‘pragmatist’. Ze benadert haar werk op een manier die praktisch en nuttig is. Geholpen door haar positieve drive en default lach op haar face. Dat leidt tot concrete oplossingen die gemakkelijk uitvoerbaar zijn. Ook weet ze problemen weer snel te doorgronden, zodat ze flink kan doorpakken. Noem het media-executie 2.0 met een gevoel voor deadlines. Kortom: Vanessa laat de juiste klanten op het juiste moment de juiste offertes ontvangen. En dan krijg je dus ook het juiste resultaat. Van Lanschot weet dat. Profijtmeubel weet dat. Autotaalglas weet dat.

Lees verder >

Willem-Jan van VelzenCampagnemanager

Analytisch en commercieel. Beheert onlinecampagnes. Vertaalt doelstellingen naar heldere rapportages en staat garant voor maximaal resultaat. Met zijn analytisch vermogen kent hij de vraag achter de vraag.  Zorgt vandaag voor jouw online succes van morgen. Online specialist in optima forma.

Lees verder >

Wouter WanrooijPartner

Wouter ziet interactie met zijn klant als de sterkste vorm van samenwerking. Begonnen als media-inkoper heeft hij zich ontwikkeld in de relatie tussen merk, mens en media. Misschien niet helemaal toevallig dat dit heeft geresulteerd in een passie voor accountmanagement in de breedste zin van het woord. Hoewel Wouter de “account kar” trekt, zal hij meestal ook zijn stempel drukken op mediaplannen en -strategieen.

Lees verder >

Yassin KwyasseMediaplanner online

Van de vele wegen die naar de consument leiden via het web zoekt Yassin voor elk merk de meest kansrijke. Hoe kort of lang die weg is, hangt af van de situatie. Maar één ding staat vooraf vast: Yassin’s aanpak is digitaal, persoonlijk en verrassend. Hij gelooft heilig in het verzamelen en gebruiken van digitale data ten behoeve van de onlinecampagnes. Met zijn uitgebreide kennis (opgedaan bij Google en Achmea) van datagebruik vindt hij telkens een unieke, vaak onconventionele oplossing die de klant en zijn doelgroep verbindt.

Lees verder >

Meld je aan voor onze nieuwsbrief