Onze werkwijze

Als adverteerder wil je aandacht, conversie en resultaat. Alleen waar liggen je kansen? Wat ga je doen en waar precies? En wat kost dat eigenlijk? Het medialandschap heeft voor Zuiver Media geen geheimen: we weten wat werkt én wat de valkuilen zijn. De juiste boodschap op het juiste moment: daar halen wij onze kick uit. Ontdek Zuiver Media, ontdek de kracht van succesvol adverteren.

Stap 1 Begrip

De opdracht, markt en target

Na de briefing verdiept Zuiver Media zich in jouw markt, de concurrentie en de productbeleving.

Vervolgens bekijken we de campagnedoelstellingen kritisch en geven de haalbaarheid aan.

Stap 2 Afbakenen

Doelgroep inzichten

Zuiver Media levert jou inspirerende doelgroepinzichten aan. Wie bereik je? Wat is het profiel van de doelgroep? Zuiver Media helpt je om het kaf van het koren te scheiden en verantwoorde keuzes te maken. Dit vormt de basis van de mediastrategie.

– Wat beweegt de klant?
– Wie zijn de concurrenten?
– Welke media consumeert jouw doelgroep?

Stap 3 Strategie

Mediastrategie

Zuiver Media stippelt een doelgerichte mediastrategie uit. We baseren ons op beschikbare onderzoeksgegevens, de communicatiekracht van het medium en het versterkende effect van crossmediaal adverteren. Zuiver Media betrekt in de strategie de creatieve uitgangspunten.

Stap 4 Ontwerp

Mediaplanning

Zodra de strategie bepaald is, gaan we over op de gedetailleerde planning. Met de creatieve uitgangspunten bij de hand is het tijd om de zender-, titel- en websitekeuze definitief te maken. Vervolgens onderhandelen we ‘tot de pijngrens’ met exploitanten, want alleen dan haal je het maximale uit je budget.

Stap 5 Tijdsplanning

Tijdsplanning en kosten

Je krijgt een planning van week tot week van ons. Zo zie je precies welke media er worden ingezet. Dat overzicht vullen we aan met de budgetverdeling per medium. Vervolgens kun je met ZOEM de status en details van de media realtime inzien. Daarbij kijken we ook naar flexibele afrekenmodellen en alternatieve advertentievormen. Er is een wereld buiten de geijkte paden.

Stap 6 Evaluatie

Meten van campagneresultaten

Met onze uitgebreide rapportages weet je precies wat het bereik en effect van een campagne is. Ons online dashboard IDEM maakt je data in- en overzichtelijk en geeft je razendsnel inzicht of je KPI’s op koers liggen. Zelfs van crossmediale campagnes laten we je haarscherp zien hoe radio, tv, print, online en outdoor elkaar versterken. Evalueren en optimaliseren gaan bij Zuiver Media hand in hand. Omdat het altijd beter kan.

– 0- en 1-meting
– Conversiemetingen voor online media
– Conversiemetingen voor offline media

Doel bereikt

Meld je aan voor onze nieuwsbrief